دنیای سنگ

جدیدترین اخبار در حوزه سنگ و انواع آن را در دنیای سنگ بخوانید!

دنیای سنگ

جدیدترین اخبار در حوزه سنگ و انواع آن را در دنیای سنگ بخوانید!

خواص درمانی سنگ مرمر

از دیدگاه سنگ شناسی، سنگ مرمر (از واژه یونانی Marmoros به معنای درخشان) سنگ آهکی است که متبلور شده و دارای بلورهایی است که با چشم قابل مشاهده است. در واقع به تمام آهک های متبلور که می توان صیقل داد سنگ مرمر می گویند.دانه های متبلور سنگ مرمر کلسیت هستند. سنگ مرمر سنگی متراکم است و منافذ آن بسیار کم است و در نتیجه در برابر سرما و یخبندان بسیار مقاوم است. سنگ مرمر یک سنگ دگرگونی است که از دگرگونی سنگ آهک تشکیل شده است. ماده معدنی اصلی آن کلسیت است.



بیماری های کلیوی و کبدی و از بین بردن رسوبات درون آنها(به جز سنگ ها)


یک تکه کوچک سنگ مرمر طبیعی برش نخورده را در ظرفی که قبلاً آب و چند برگ توت در آن ریخته اید قرار دهید و به مدت 10 دقیقه در آفتاب قرار دهید. سپس سنگ را روی جگر یا کلیه و دو برگ از برگ ها قرار دهید. روی چشم سوم او (دانشمندان معتقدند چشم سوم مانند مهره ای است که بین دو ابرو قرار دارد و وظیفه آن دریافت سیگنال های انرژی است)


بگذارید حدود پانزده دقیقه بماند و سپس سنگ را در یک لیوان آب سرد قرار دهید این روش را یک بار در روز تکرار کنید. اگر آب لیوان گرم یا ولرم شود، معلوم است که انرژی منفی را جذب کرده است و اگر سرد بماند، دلیل است که انرژی منفی را جذب نکرده است. این سنگ بسیار حساس است و خیلی سریع انرژی های منفی اطراف را به خود جذب می کند، بنابراین باید همیشه آن را در آب و زیر نور خورشید قرار داد تا انرژی های منفی را از بین برده و با انرژی های مثبت پر کند و در آینده می توان از آن برای درمان استفاده کرد. اگر آب فنجان با قرار دادن سنگ در آن دو بار گرم شود انرژی درمانی به خوبی انجام می شود بعد از این مرحله باید انرژی درمانی قطع شود.



آرامش بخشیدن و درمان استرس ، اضطراب و بیماریهای عصبی و روحی و روانی


ابتدا انرژی درمانی باید تکه ای از سنگ مرمر را روی چشم سوم بیمار بگذارد و به آن انرژی بدهد. سپس سنگ را به مدت 10 دقیقه در یک لیوان آب سرد قرار دهید و سپس آب را دور بیندازید و دوباره سنگ را روی چشم سوم بیمار قرار دهید و از طریق پاهای او انرژی دهید.مدت انرژی دوم نباید بیشتر از 5 باشد. دقیقه.زیرا پس از این مدت آنژی منفی در سنگ آزاد شده و وارد بدن بیمار می شود.



تحریک نمودن نیروهای درونی،پیشرفت فرد و باز شدن برخی از چاکراه ها


به مدت 10 دقیقه در یک اتاق نیمه تاریک و ساکت در وضعیت نیلوفر آبی (چهار زانو) بنشینید و در این مدت یک تکه کوچک سنگ مرمر را که در آب بود روی چشم سوم خود قرار دهید. زمانی که احساس می کنید می لرزید و می چرخید، بدانید که نیروهای درونی شما شروع به حرکت کرده و چاکراهای شما در حال باز شدن هستند، این روش را فقط یک بار در روز تکرار کنید و بیش از 5 بار آن را تکرار نکنید. زیرا انجام بیشتر توصیه نمی شود.



آرامش بخشیدن


قرار دادن یک تکه کوچک از سنگ مرمر روی چشم سوم قدرت درون آن را آزاد می کند و برای انرژی بخشی مفید است (توجه داشته باشید که سنگ باید از قبل در آب بوده باشد و باید بلافاصله استفاده شود) . افرادی که از میگرن، تیک های عصبی و اختلالات مغزی رنج می برند باید از تماس با سنگ مرمر خودداری کنند، زیرا بیماری آنها بدتر می شود و گاهی اوقات تثبیت می شود.

کودکان زیر 5 سال باید از تماس با سنگ مرمر (به خصوص مرطوب) اجتناب کنند.

هنگامی که سنگ مرمر از آب استخراج می شود، نوعی انرژی ترکیبی در آن ایجاد می شود، هر چه زمان استخراج سنگ بیشتر شود، شدت این انرژی بیشتر می شود و استفاده از آن باعث پوسیدگی انرژی ها و نیروهای درونی افراد می شود. بنابراین باید بلافاصله پس از خروج سنگ از آب، از قدرت های داخلی آن استفاده کرد.