دنیای سنگ

جدیدترین اخبار در حوزه سنگ و انواع آن را در دنیای سنگ بخوانید!

دنیای سنگ

جدیدترین اخبار در حوزه سنگ و انواع آن را در دنیای سنگ بخوانید!

جلوه های ویژه در نورپردازی ساختمان ها

اگر متوجه شده باشید، در طول روز، ساختمان ها با وجود انعکاس نور خورشید به طرز خیره کننده ای زیبا هستند. اما این زیبایی در شب و در تاریکی هوا کاملاً پنهان می شود و خبری از آن بنای زیبا و باشکوهی که در روز توجه همگان را به خود جلب می کرد، نخواهد بود.
بنابراین با استفاده از تکنیک های مدرن و امروزی مانند نورپردازی نمای ساختمان با استفاده از نورپردازی رومی نمای ساختمان می توانید به نمایش هرچه باشکوه و زیبای ساختمان و در شب با درخشش زیبای نور در تاریکی کمک کنید. ، زیبایی ساختمان آن را دو چندان می کند.

نورپردازی مجتمع تجاری با نمای رومی
ساختمان های تجاری که دارای نماهایی با طراحی رومی هستند. آنها با طراحی و معماری کلاسیک ساخته شده اند و مانند خانه های رومی ها در مصر باستان، طرح های ظریف و خاص بسیاری بر روی این ساختمان ها دیده می شود.
بنابراین هنگام نورپردازی نمای رومی این ساختمان ها باید به جزئیات ساختمان و نحوه تابش نور در این قسمت ها در تاریکی شب توجه کافی داشته باشید.
به عنوان مثال، اگر ساختمان رومی شکل دارای سقف گنبدی شکل با لبه های کنده کاری شده باشد. بهتر است از زوایای نورپردازی نمای رومی به گونه ای استفاده شود که لبه اطراف گنبد از خود گنبد پرنورتر باشد.
این امر باعث می شود که زیبایی نورپردازی ساختمان های سنتی و تجاری جذاب و زیباتر جلوه کند و مخاطب در شب مجذوب نور نمای رومی این مجموعه شود. نمونه ای از ساختمان های تجاری با نمای رومی نورانی، مجتمع تجاری سون سنتر واقع در میدان هفت حوض است.

نورپردازی نمای رومی مجتمع تجاری سون سنتر
نورپردازی ساختمان با نمای رومی
نمای رومی که از نماهای شیک و زیبا برای ساختمان های لوکس محسوب می شود. امروزه در شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، تبریز، اصفهان و ... با استقبال زیادی مواجه شده است.
در این طرح ها از روش های طراحی روم باستان به عنوان نام هایی از صنعت ساخت و ساز در ساختمان ها استفاده می شود. به طوری که نمای بیرونی ساختمان نیز مانند طراحی داخلی آن از زیبایی و جذابیت منحصر به فردی برخوردار است.
اما این زیبایی و جذابیت فقط در طول روز قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین برای زیباتر جلوه دادن این نمای رومی زیبا و جذاب می توانید از پروژکتورهای ال ای دی مناسب و متنوع برای نورپردازی ساختمان ها با نمای رومی در شب استفاده کنید.
نورپردازی های خاص و خاص با بریک های نوری جذاب، نمای رومی ساختمان را در نظر مخاطب زیباتر جلوه می دهد. به گونه ای که مخاطب ساعت ها به تماشای زیبایی طراحی و نورپردازی انجام شده برای نمای ساختمان بپردازد.

نمای رومی
نورپردازی لبه‌های سقف، ستون‌ها، کناره‌های پنجره‌ها، در و... می‌تواند ساختمان را به ساختمانی رویایی و اسرارآمیز که در نیمه‌های شب پنهان شده است تبدیل کند. به گونه ای که خود شما نیز با دیدن نمای ساختمان خود با وجود غرق در نور و زیبایی، شگفت زده خواهید شد.
همچنین توجه داشته باشید که ال ای دی های به کار رفته در نمای بیرونی ساختمان بسیار کم مصرف بوده و نگران افزایش هزینه برق نخواهید بود.